RANDI ANNETTE – I DET KREATIVE HJØRNET!

Nå er det snart to uker siden jeg fant min kreative sjel – det var en seksårsdag som skulle feiers skal dere vite.

 

Min yngste bonusdatter som jeg er så uendelig glad i og stolt over, kunne gå vekk ifra det å si at hun var 5,5 år gammel, til seks år – endelig. Barn er jo veldig opptatt av alderen sin skal dere vite.

I år som i fjor fikk jeg lov til å ta litt ansvar for baksten til bursdagen.
I fjor skrev jeg et blogginnlegg om det å være bonusmor;

 

Det kan sies my forskjellig om barn. Men for meg som mistet mamma i en alder av åtte år, får ekstremt mye kjærlighet av å være med barn generelt. Det blir på mange måter å se meg selv som barn, også nå ta en rolle som en bonusmor. Det er uendelig mye kjærlighet som jeg har lyst til å gi til barna som jeg selv ikke fikk oppleve å få av mamma. Masse kjærlighet når hun levde, men etter hun brått gikk bort, var det et tomrom som enda er et hull. Men som sakte men sikkert blir tettere av nettopp disse skjønne barna.

Blogginnlegget i sin helhet kan du lese her.

 

I år ble det muffins med spreke farger og diverse pynt. Perfekt ifølge bursdagsbarnet selv.

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

I tillegg til kreative muffins, ble det gulrotkake med litt farger.

På grunn av korona så feiret vi utendørs med nærmeste familie. Vi tente opp i bålpannen og grillet pinnebrød, samtidig som vi koset oss med levende lys og kakao. Det ble innslag av både snøballkrig og kalde opplevelser med snø i nakken og ryggen.

 

Rett og slett som en barnebursdag skal være – mye lek og godt å spise.

 

Nå er det bare en måned igjen til neste barnebursdag her i huset, så jeg får se om jeg får være litt kreativ i den anledningen også.

 

Jeg er så heldig som har fått lov til å bli en del av denne familien. Når jeg ikke har rotet meg til å få egne barn så er det godt å ha tre bonusbarn som jeg sier er mine – for de er faktisk litt mine også <3

 

-Randi Annette-

0 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg