RED BODYSUIT – FOTOSHOOT I MINUSGRADER

Reklame | Brazfit

I helgen som var, var jeg hjemme i havgapet og feiret min godeste pappa som ble 63 år. Det var utrolig hyggelig og avslappende å være hjemme, som vanlig.

Og rett før helgen fikk jeg en pakke fra min sponsor, Brazfit. En knall rød bodysuit med åpen rygg.

 

Brazfit Anticelulit Red Bodysuit – One Piece

  • Stilig Scoop nakke og brede skulderstropper for maksimal komfort
  • Denne fantastike bodysuiten kan brukes til treningsøkten, en uformell ettermiddag, for yoga, løping eller pilates.
  • Tettsittende passform
  • Perfekt for høy ytelse og intensitet
  • Overlegent stoff som er i stand til å transportere bort svette og fuktighet, pustende og beholder fargen godt. Denne har også forskjellige materialer som er basert på kroppens behov. Derfor bør du velge et produkt i et luftig materiale, som tørker fort

 

Materiale: 90% Polyamid, 10% Elastan

 

Jeg skal ikke legge skjul på at jeg gleder meg til å bruke denne i sommer, når kroppen er litt mer avslappene og når jeg forhåpentligvis er litt mindre hvit i huden. Det var bitende kaldt når disse bildene ble tatt, så derfor kan dere se flere bilder og mer informasjon på Brazfit sin hjemmeside. Sjekk den ut her.

 

Husk at dere kan benytte dere av min rabattkode, randiae20, som gir 20% avslag. På min story på instagram (@randiae) ligger det videoer av meg fra trening der jeg bruker denne bodysuiten.

 

Noen spørsmål? Ikke nøl med å legge igjen en kommentar.

 

-Randi Annette-

2 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg