RIVINGEN ER IGANG. HUSETS MAKEOVER.

Nå begyner det virkelig å skje ting her. Jeg er sånn passe nervøs, men det er mange følelser på en gang. I det ene øyeblikket er jeg veldig nervøs, forsiktg og usikker. Men i det andre øyeblikket føler jeg at jeg er i mitt ess. Råskap, riving, hamring og den slags. Jeg snakker nemlig om det å rive hus, eller mer nøyaktig, rive rom for rom.

 

Vi er utrolig forøyd med vårt huskjøp, men det er ikke noe å legge skjul på at vi ønsker å fonye det litt. Så nå er vi igang med husets makeover.

 

 

Jeg har bruk hammer, spiker og den slags tidligere naturligvis, men jeg har aldri før revet vegger og gulv. Men det er utrolig lærerikt og ikke minst spennende. Det frister veldig å vise dere hvordan det var, og hvordan det ser ut underveis, men jeg tenker jeg venter til vi er helt ferdig med å vise dere. Kanskje jeg legger ut noen snikbilder og videosnutter på storyen på min instagram, @Randiae.

 

Nå har jeg fått slappet av med god middag og litt sofasliting etter jobb, så nå er jeg klar for å rive mer. Det blir spennende å se hva som gjemmer seg under overflaten. Det er mye som ser annerledes ut når man kommer litt dypere.

 

 

-Randi Annette-

0 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg