#SHITFORM

Ting kan virkelig snu kjapt. Jeg følte meg i skikkelig god form på lørdag og så frem til en kveld med venner. På jobb var alt bare bra og det så ut for at lørdagen skulle bli fin. Men hvem måtte hjem å legge seg klokken 22.30? Jo, det var meg. 30 åra tok meg skikkelig altså. Å ja, jeg fikk høre det. At jeg nå har blitt så gammel at jeg må hjem å legge meg. Ha-ha, ja de har i grunn lov til å mobbe meg litt der.

 

Men status for øyeblikket er at jeg har blitt forkjølet og er skikkelig slapp. I går kveld ble jeg nesten akutt kvalm å lå under pleddet med en kopp med varmt vann, honning, ingefær og sitron. Og la meg relativt tidlig også. Så jeg har bare koset meg hjemme med litt studier og kaffe fra morgenen av i dag.

 

En rolig start på dagen var akkurat det jeg trengte..

Forelesningen er ikke før senere i dag og det kunne ikke ha passet meg bedre. Så litt flaks må jeg jo ha.

 

Nå er det bare å fortelle seg selv at jeg er frisk som en fisk, ta nesespray, opp med humøret – det er tross alt bare litt slapphet. Ikke noe å henge med leppa for. Okei, jeg kan ikke trene. Men da har jeg noe å glede meg til når jeg blir frisk igjen.

 

Lag dere selv en god dag. Det er du som er sjefen og det er du som legger opp til hvordan dagen din skal være.

 

-Randi Annette-

0 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg