SJØLUFTEN ELLER EI – NOE ER DET!

Om det er sjøluften eller hva jeg skylle på, det vet jeg faktisk ikke. Men noe gjør at jeg er forferdelig trøtt i dag.

Er det det at jeg har sovet som en stein, ja faktisk så utrolig godt som jeg ikke kan komme på å ha gjort på en evighet. Eller er det sjøluften som rett og slett slår meg rett ut?

 

Eller er det all den lesingen og studeringen som sakte men sikkert ruller ned rullegardenen foran øynene mine?! Ikke vet jeg. Men det er forferdelig å være så trøtt i femtiden på en søndag ettermiddag.

 

 

Det kan kanskje være noe med formen også. Jeg trente ganske hardt på mandag med to treningsøkter, og en økt på tirsdagskvelden. Formen min ble faktisk skikkelig dårlig etter tirsdag, og jeg har hostet og ikke vært helt i slag siden da. Treningstøyet tok jeg naturligvis med meg i håp om å få løpt litt i helgen.

 

Men det ble ikke noe av. Men litt pullups (11 stykker eller noe…) og 6 pushups ble utført i dag. Litt er bedre enn ingenting tenker jeg.

 

Nå skal jeg kose meg og slappe av resten av kvelden. I morgentidlig reiser jeg tilbake til bartebyen. Da starter dagen klokken 06.00.

 

Tvi – tvi til meg selv.

 

-Randi Annette-

0 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg