SKUFF!

Jeg hadde sett sånn frem til denne dagen. Jeg hadde gledet meg så utrolig mye. Men jeg var bare fryktelig uheldig. I så fall ifølge meg selv.

 

Alarmen ringte klokken 06.00. Jeg skulle stå opp for å trene 06.30, selv om det ble litt over seks timer søvn i natt og at jeg i tillegg ikke starter på jobb før klokken 13.00. Jeg så sånn frem til det å kunne sette meg ut i solen å sole meg lenge etter trening og en god frokost. Men tror dere ikke at det ble overskyet? Og været blir derimot knall i morgen, når jeg skal stå inne på jobb fra morgen til kveld.

 

Men greit, tenkte jeg. Jeg har jo i grunn mer enn nok å gjøre innendørs, så jeg tok tak i meg selv å fikk en gang for alle vasket de 8 vinduene jeg har her i leiligheten min. Å så godt det gjorde. Brukte nesten tre kvarter på dette, så ja, de var mildt sagt ikke så rene.

 

 

Men nå er det gjort. Nå kan jeg se ut å smile. Det er utrolig godt å se at de er rene. Dette er typisk etter eksamen. De blir vasket 2 ganger i året. Kanske det ikke er så ofte, men jeg orker seriøst ikke å prioritere å vaske vindu når jeg kan gjøre andre ting når jeg først kan slappe av når skolearbeidet står på som verst.

 

Sol eller ikke – det kom noe godt utav det like vel. Kom meg opp tidlig, fikk trent, slappet av litt og vasket vindu. Nå – jobb.

 

-Randi Annette-

0 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg