SLIK VAR MIN 17.MAI FEIRING

 

Dagen startet med å style hele fem personer, så min frisyre ble svært enkel. Ellers oppdaget jeg at mine bunadsko var mer eller mindre gått i oppløsning, så sånn sett passet det bra at jeg skulle feire innendørs og ikke gå i tog som jeg har gjort de siste årene.

 

 

 

Ja, det blir mye bilder av meg og kjæresten min her i starten, men jeg er så utrolig glad i denne skapningen så han fortjener litt plass på dette innlegget.

 

 

 

Etter en utrolig god og hyggelig frokost, ble det masse kaker og ellers mye søtt. I fine farger som kan minne om 17.mai.

 

 

 

Disse lagde kjæresten min. De ble veldig fine. Selv har jeg aldri sett dette før, men jeg kan skrive under på at dette er noe som tar tid og bør planlegges. Det skal jo noen timer til før hvert lag størkner skal dere vite……

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

Pappa var også med på feiringen. Jeg tror det må være 16 år siden sist vi feiret denne dagen sammen. Men nå som jeg om få uker flytter til Frøya får vi mange muligheter til å møtes på slike dager.

 

 

 

 

 

 

 

Å det ble en runde med Kahoot. Hvordan det gikk med meg, lurer du vel kanskje på.

 

 

 

 

Det kunne gått bedre, men det var morsomt å være med. Spørsmålene var rettet til de av oss som var tilstedet. Eksempelvis; “hvem er dette?”, “hva er mellomnavnet til..:”.
Og jada, jeg tok feil mange ganger av min kjæreste og hans tvillingbror. De er eneggde og det gjør ikke ting så enkelt må dere forstå. På bilder er det vanskelig, men heldigvis enklere i virkeheten. Stort sett i såfall.

 

 

 

-Randi Annette-

0 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg