SPØRSMÅLSRUNDE OM MEG – FYR LØS!

Nå er det en god stund siden sist jeg hadde en spørsmålsrunde på bloggen. Det har kanskje vært i varierende grad hvor mye mine lesere faktisk har lurt på når det gjelder meg og min hverdag, men det har vært flere spørsmål rundt min trening.

 

Det er alltid spennende å se hva som kommer inn av spørsmål, så det er bare å legge igjen en kommentar.

 

 

Mitt liv og min hverdag er så lite A4 som man kan få det. Det skjer noe nytt og spennende hver eneste dag. Dagen i dag for eksempel er full fra 08.30 til 22.30.

Først skal jeg på skolen og der skal jeg være fra 08.30 til 15.30. Så skal jeg hjem å slappe av og lage middag.

Så skal jeg fotografere litt, før jeg må på et møte (kurs igjennom det å lykkes på Youtube – det høres veldig interessant ut).
Også er planen å ta en liten styrkeøkt etter det.

 

Så her er det mye som skjer. Men jeg liker det. Legg igjen en kommentar da vel, så svarer jeg på det dere måtte lure på i et innlegg om litt.

 

Lag dere en magisk dag – det er helt opp til deg.

 

-Randi Annette-

0 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg