STUDIEPÅSKE – SLIK DEN “ALLTID” HAR VÆRT

Stille som en mus og det med god grunn. Jeg er fullt opptatt om dagen og tillater meg knapt å sitte med telefonen. Det er fullt fokus på studier nå i påsken, i så fall så godt som det lar seg gjøre. Så langt i påsken har jeg vært en liten tur på hjemplassen min til pappa, og nå befinner jeg meg på Hitra der kjæresten min bor. Heldigvis er været fint, så jeg får tatt fine pauser utendørs.

 

Jeg har min første eksamen om tre uker, så det er rimelig hett i toppen her nå, men jeg prøver å legge vekk studiene 110% også. Det å slite seg ut før eksamensperioden virkelig tar av tror jeg er en dårlig taktikk.

 

 

Påsken har virkelig vært utrolig fin og enda er den ikke over. Det nytes virkelig hvert eneste sekund nå. Dette blir godt å se tilbake på i eksamenstiden. Dette er jo mitt femte år på rad at jeg studerer. Så påskene mine har ikke vært skikkelig ferie på noen år. Men det er ikke lenge igjen nå.

 

Nå skal jeg lese litt til før jeg tar kvelden. Studentlivet altså – det finnes nok et liv som er bedre….

 

-Randi Annette-

0 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg