TO KVALITETSØKTER I BOKS!

Etter en lang periode med sykdom og lite trening er jeg endelig tilbake i god form. Slutten av januar ble det helt stopp da jeg ble usatt for forkjølelse og skikkelig slapphet. Januar ble helt grei treningsmessig med 14 økter.

Februar har vært helt elendig. Kun 6 økter så langt.

 

I dag kjørte jeg på med en skikkelig god styrkeøkt med høy kvalitet. Med det så mener jeg at det var konkrete øvelser for å øke eksplosiviteten og samtidig bli god på trekkøvelser. Den økten smakte det virkelig godt av.

Men ikke nok med det. Etter å ha støvsuget og lagd middag, tikket det inn en melding om at jeg kunne få skyss til Jujitsutreningen. Det vil si at jeg sparte meg 45 minutter på sykkel tur-retur, medregnet vind og den slags.
Da var jeg ikke vanskelig å be.

 

2 kvalitetsøkter altså. Det er mandagen sin det. Om jeg var trøtt og sliten i kveld etter en lang dag på skolen? Ja, gjett om. Men angret jeg?

 

MAN ANGRER ALDRI PÅ EN TRENINGSØKT!

 

Sjekk instagramkontoen min for bilder fra de to øktene (@Randiae).

 

-Randi Annette-

0 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg