TRAPPELØP OG EN KJØRETUR MED TOYOTA C-HR

Reklame | Brazfit

 

Det var ei rimelig glad og fornøyd frøken som dro hjem ifra jobb i går. Jeg fikk beskjed om at jeg skulle få slippe å sykle hjem og kunne ta med meg gliset dere ser under. Om jeg ble småvett? Ja, det ble jeg. Men utrolig kult å få tillit til å bare kjøre hjem en bil – det er jo bare helt sinnsykt, spør du meg. Det er en spennende bransje og det skjer noe nytt hele tiden. Noe som jeg opplever utrolig spennende.

 

Etter jobb kjørte jeg og ei venninne ( et søskenbarn av meg) til Granåsen der vi kjørte på med en kombinasjon av trappeløp og løping på en halvtime. Når vi ble ferdige knipset hun noen bilder. Slik er det å være med en blogger.

 

Her later jeg som at jeg er så sliten at jeg må støtte meg på bilen – da er det godt å ha en Toyota. I så fall syntes jeg det var ren luksus å kjøre bil fra a til b, enn å sykle. Jeg blir svett av å se folk løpe, så det å kunne kjøre bil var utrolig deilig.

 

For å informere dere litt ekstra:

Tightsen på bildene er sponset, men bilen er ikke sponset på noen måte. Dette er gjort på eget iniativ for å vise dere litt om min hverdag i min internship hos Toyota Bilia.
Følg meg på min instagramkonto for å se mer av min hverdag på Toyota Bilia i Trondheim: @randiae

 

 

Vel hjem kom vi og da lagde jeg en deilig middag for meg og Kristin.

 

 

Ikke nok med det, men hun lå over. Jeg hadde en plan om å trene før jobb klokken 08.00, så da måtte også hun stå opp 05.45. Greit nok, hun ropte fra rommet sitt at hun ikke ville stå opp og orket ikke (med en små skremt latter), men hun ble med når jeg kunne fortelle henne at frokosten stod klar og det var bare å stå opp.

 

Dette har vært en kjempe fin dag, selv om jeg utover dagen ble i dårlig form. Har småsvettet, vært kvalm og uvel. Og jeg har enda ikke blitt bedre. Så jeg får håpe det er noe som ikke setter seg så alt for godt.

 

I morgen skal jeg levere bil på Agdenes. Det blir gøy. En variert hverdag – det passer meg ypperlig.

 

 

-Randi Annette-

0 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg