TRENGER DU TRENINGSMOTIVASJON? DA KAN DETTE HJELPE PÅ!

Reklame | Brazfit

Mange kan kjenne på at det er litt vanskelig å komme igang med treningen nå i den spesielle og travle tiden vi er inne i. Julen er like rundt hjørnet, og vi legger opp til at vi både skal være slitne og travle. Et plaster på såret kan være å gi dere en veldig god mulighet til å fylle opp treningsgarderoben med nye treningsklær, som kanskje kan bidra til at du kommer deg ut døren og faktisk vil trene. Eller motivere en god venn med en fin julegave.

 

Nå har min sponsor 50% avslag på nettbutikken, uansett før pris. Det er black friday vet dere! For å vise dere andre bilder enn kun det som er på nettbutikken, har jeg satt sammen flere bilder for dere her. Ikke for å skryte over hvor høy jeg er, men jeg er 162cm lang, og bruker stort sett medium i treningsklærne.

 

Pris: 300kr

 

 

Pris på tights: 400kr.

 

 

 

 

 

Pris på tights: 350kr

 

 

Pris på tights (sportstoppen er dessverre ikke tilgjengelig mer): 350kr

 

 

Pris: 350kr

 

 

 

 

 

Pris på tights: 350kr

 

 

Pris på overdel: 200kr

Da har dere fått en smakebit.

 

Treningsklærne kan jeg anbefale på det sterkeste, da jeg har hatt de i flere år, skriften holder seg og kvaliteten er veldig bra med tanke på hvor mye de har blitt brukt. Ingenting er bedre enn å være fornøyd når man inviserer og bruker penger på noe nytt.

 

Kos dere, ta vare på dere selv og nyt helgen.

-Randi Annette-

0 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg