TRENINGEN ER OG FORBLIR MITT FRISTED

Reklame | Brazfit

Det er ganske kjipt å tenke på hvor lite tid jeg får satt av til min aller største hobby, som er å trene. Men alt til sin tid. Jeg sykler uansett vær dit jeg skal, så det er ikke slik at jeg ikke er i bevegelse. Men det å trene styrke er liksom en treningsform jeg liker veldig godt, så det er litt synd det ikke blir så mye av det som jeg kunne tenkt meg. Men sånn er det bare.

 

Deilig å kjenne at jeg på enkelte øvelser holder meg jevnt sterk, men det er klart at det hadde vært gøy å trent såpass jevnt at jeg har fått økt styrken også. Nå blir det mer som å holde kroppen og helsen vedlike. Og det er greit det også.

 

 

 

Jeg trener på Easyfit og der er det ofre lite folk. Og det passer meg veldig bra nå som jeg snakker og er med folk dagen lang. Treningen blir mer eller mindre som et fristed for meg der jeg bare lar tankene fly, jeg er alene og jeg tar treningen i mitt eget tempo.

 

 

 

 

 

I dag var det en fin kombinasjon av overkropp og underkropp. Og det morsomte av alt var å hoppe opp på stangen og ta 6 lekne pullups. Det føltes lett. Skammelig lett. Jeg har ikke trent pullups i hele år, så noe sier meg at kroppen er sterk, tross lite trening.
Det var dagens blogginnlegg om trening. En video fra da jeg tokk pullups kommer på min instagram etter hvert, @randiae

 

 

Lag dere en god dag.

 

-Randi Annette-

 

 

0 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg