TRENINGSFRI BYR PÅ SUKKERKIKK!

Det blir svært lite trening på denne jenta, men jeg kjenner jeg begynner sakte men sikkert å bli kvitt hosten, noe som er utrolig godt. Den hadde virkelig satt seg, så jeg kjenner det er en stor lettelse å kjenne at formen begynner å komme seg.

 

Men det å ha en periode uten trening byr på sukkerkikk. I så fall for min del. Når jeg trener og holder meg i form, så frister det å spise sunt og godt. Og det blir helt motsatt når jeg ikke trener. Heldigvis så er jeg flink med kosten. Prøver å spise nok og ikke minst riktig mat. Med det så mener jeg grønnsaker, gode proteinkilder som for eksempel kylling og lignende.

 

I og med at jeg er litt sugen på noe søtt om dagen, så tenkte jeg å vise dere noe bilder jeg har tatt for Soknedal bakeri & konditori.

 

Deilige, luftige og stor boller fyllt med vaniljekrem. Å jeg som ikke er så glad i krem, elsket disse. Selv tok jeg en halv bolle, og ga 1,5 til venninnen min Drea. Noe hun satte stor pris på.

 

 

Soknedal bakeri & konditori i Ilsvika skal starte med å selge is også, med egen ismaskin. Gjett om den skal testes.

 

Lag dere en god kveld. Med noe søtt som en bolle, eller noe annet. Det er lov å unne seg litt.

 

-Randi Annette-

0 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg