TRIMPOENG OG FINT VÆR!

Reklame | Brazfit

Jeg har hatt fine turdager så langt denne uken. Men i dag har jeg ikke helt bestemt meg for om jeg skal gå. Det frister litt med en sykkeltur, men jeg får se. Det var farlig godt å sitte og ikke gjøre så mye, men kvelden er vel enda ung.

 

Jeg har fått sett mye av Frøya som jeg ellers ikke har sett, og det er noe jeg synes er utrolig fint. Med appen Trimpoeng er det ekstra stas å gå på tur. Jeg startet for tre dager siden, og det er enda to måneder igjen. Så jeg får se om jeg blir hekta før det hele er over.

Mye bær på disse sitene, og det nyter jeg gjerne.

 

 

 

Det er sikkelig fint. Man kan ikke si noe annet.

 

 

-Randi Annette-

0 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg