UKOMFORTABELT PÅ TRENING!DA ER KOMFORTABLET TRENINGSTØY VIKTIG!

Reklame | Brazfit

Jeg er veldig begeistret over det å ha det vondt på trening. Det er veldig innafor å kjenne på smerte, se mannen med jåen og etterhvert få en anelse av svekket hørsel og dårligere syn. Ja, det skjer. Og da forstår jeg at jeg tar meg fullstendig ut.

 

Men det som er viktig når jeg har det ukomfortabelt er helt klart komfortable treningsklær. Jeg har ikke tid eller interesse av å dra opp tightsen. Rette på overdelen – nei, treningsklærne må sitte fra start til slutt.

 

Og jeg kan med hånden på hjerte virkelig anbefale Brazfit når det kommer til treningsklær. Ikke fordi jeg er ambassadør, men fordi jeg opprinnelig mener det.

 

Du kan også følge meg på Instagram, @randiae

Dynamic Train Insane Royal Blue Tee – 399,- før rabatt.

 

Denne toppen har en så utrolig fin blåfarge. Link til toppen finner du her.

 

 

Bruk min rabattkode ved kjøp som gir 20%. Det er alltid fri frakt.
Kode: randiae20 

 

 

I dag trente jeg aerobic/dans – cardio 60 minutter. Heftige saker altså. Det ble makspuls på 186 eller noe. Det kaller jeg en bra treningsøkt.

 

I morgen skal jeg trene overkropp med ei som går i klassen min. Gleder meg allerede. Men først ser jeg frem til en god natt med søvn.

 

Har du trent i dag, eller har du kanskje en plan for i morgen? Du må gjerne legge igjen en kommentar.

 

-Randi Annette-

0 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg