VALENTINESDAGEN MIN

I dag er det som de aller fleste av oss har fått med selv, selveste valentinsdagen. Den er for mange en fin og viktig dag, men også en helt vanlig dag. Noen ganger får jeg lyst til å grave litt dypere i dette.

 

Synes enkelte at det er teit å feire fordi man selv er singel eller er sammen med noen som ikke er romantisk? At man helst hadde sett for seg litt ekstra oppmerksomhet midt i uken av sin kjære? Ikke vet jeg. Men det jeg vet er at vi alle er forskjellige.

 

Å jeg? Jeg er romantisk jeg. Jeg er både lur, kreativ og god på en slik dag. Men i år feires den ikke for min del.

Eller stopp litt. Hva er feiring av valentinsdagen?
Kan det være det lille øyeblikket på skolen når en venn fortalte meg at jeg skulle få noe i dag, men det ble glemt igjen hjemme? At den tanken er en måte å føle seg sett på? Ja, for meg er det det.

 

Eller er det glasset med saft som står på bordet, den kjeksposen som ligger ved min side i sofaen med en pakke kremost med smaken av Afrikans paprika fra TINE? Ja, kanskje det kan være så enkelt som det.

Noen ord. En ekstra tanke. Eller rett og slett saft, ost og kjeks.

 

Ja, det kan jeg leve med.

 

-Randi Annette-

2 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg