VÅRTEGN I TRONDHEIM – PERFEKT NÅR JEG FIKK PAKKE I POSTEN

Reklame | Brazfit

Jeg ble så utrolig fornøyd med pakken som kom i posten, nemlig en hettegenser fra Brazfit som er perfekt til trening. Det tok jeg gledelig på meg når jeg skulle ta en pause i lesningen i dag. Å det å nyte pausen i været som er i Trondheim om dagen var i så fall ingen problem.

 

 

 

 

 

Litt informasjon om hettegenseren:

Direkte link ->   Brazfit Train Insane Light Blue Dry Hoodie

  • Brazfit hettegenser er perfekt til trening og fritid
  • Den er superkomfortabel, og egner seg like godt til og fra trening eller til oppvarming, til late dager på sofaen, til Yoga og Pilates
  • Materiale som puster
  • Hettegenseren har et trendy og fresht design og er svært myk og behagelig på. I tillegg trekker den til seg lite fuktighet

 

 

 

 

 

Litt informasjon om tightsen:

 

Direkte link ->  Designet (V form på siden av låret)  gjør at man “løfter” rumpen og gir formende effekt slik norske jenter får “brasilianke rumpe”.

  • Hold-in effekt som løfter og gir en knall fin rumpe
  • Gir deg komfort og full fleksibilitet
  • Pustende og komprimerende stoff
  • Passer ypperlig til trening med høyt aktivitetsnivå, samt tur og fritid
  • Slankede effekt
  • Formende materiale
  • Høy midje som holder magen på plass
  • Krymper ikke og mister ikke farge etter vask
  • Materiale: 90% Polyamid, 10% Elastan
  • Fukttransporterende effekt, rask tørking. Strekker seg opp til 500% UTEN å miste sin form

 

 

Ellers vil jeg ønske dere alle en super kveld – god helg.

 

 

 

-Randi Annette-

1 kommentar

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg