Morgenfugl. Nå skal det løftes!

vQCToFyGvn

Nå er jeg sånn passe uthvilt å er klar for å sjekke inn på styrkesalen. I dag blir det største fokuset på markløft, så må få i meg litt næring før jeg skal utsettes for en tung øvelse som dette. Det er gøy å se fremskritt, det gir så mye motivasjon til å ha lyst til å stå opp å trene så tidlig.

 Nå må dere bare vente i spenning, for i løpet av dagen i dag så kommer det bilder av mitt nye kjøkken som jeg lovte å vise dere.

 

Skal du trene i dag? Hva står på din plan?

 

#trening #motivation #inspirasjon #instagram #betterbodies #casall #treningsklær #Blogg

-Randi Annette-

2 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg