Har du litt tålmodighet til overs? Send det over.

 

Det koker fryktelig for tiden. Jeg klarer ikke å gjøre annet enn å tenke på det for***na spisebordet mitt. Det må bli klart til jeg skal flytte. Hvor kjedelig er det ikke å sette seg ved bordet å bli grå i baken og på ermene?! Jeg var så desperat at jeg skrev om dette på en side på facebook der folk har mye peiling på dette med oppussing. Jeg ringte også Obs Bygg for tips. Så nå har jeg i så fall en plan.

 

Jeg er ikke en person som bare lar ting være. Jeg liker å fighte så jeg skal få det til. Det handler vel bare om tålmodighet. Stakkar pappa som må gjøre dette for meg. Sånn er det når jeg ikke har møblene i nærheten. Tror jeg får komme meg på trening for å tenke på noe annet. Mer fokus på det jeg liker og trives med. Kan ikke la noe som dette knekke meg. Høres alvorlig ut,men det er det jo ikke. Jeg vil vel bare litt for mye.

 

 

Nå er det bare å smøre seg med tålmodighet. Dere får ønske meg en god treningsøkt, så ønsker jeg dere en fantastisk fin kveld.

 

 

#Oppussing #Stuebord #Møbler #Interiør #Maling #Beising #Trening #Inspirasjon #Motivasjon

 

 

-Randi Annette-

2 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg