Å jeg er fortsatt like glad i å trene. Tross alt kulen i hodet.

I går lengtet jeg sånn etter å trene styrke igjen. Men, jeg klarte å slå hodet mitt kraftig oppi hjørnet av et kjøkkenskap som sto åpent. Endte med at jeg måtte sette meg ned. Var redd jeg blødde fra hodet fordi det var en så kraftig smell. Så jeg tok med meg motet mitt å dro for å trene like vel. En DIGER kul i hodet. Men det gikk bra.
vgqBDoyGjU

 

Det kunne gått skikkelig galt, men heldigvis så gjorde det ikke det. I dag har jeg bestemt meg for å ha treningsfri, så får jeg heller ta det igjen i morgen. Det er ikke noe å stresse med. Godt med søvn å det å slappe av også. De sier at det er lik så viktig det.
Jeg har bursdag på lørdag, å jeg har allerede bestemt meg for at jeg skal starte dagen med trening, så får resten av dagen bare bli som den blir. Har ikke helt bestemt meg enda om jeg skal sette hælene i taket. Det er en måned siden sist jeg tok meg en fest med litt godt i glasset. Så kanskje det er på tide.

 

 

Ønsker dere alle en fin dag. Husk å lukk igjen skapdørene etter dere!

 

#Trening #Motivasjon #Fremgang #Inspirasjon #Karitraa #Kt

 

-Randi Annette- 

0 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg