5 øvelser som gir deg god samvittighet.

 

Det er få som liker den følelsen de får når de får dårlig samvittighet. Derfor har jeg tenkt å vise dere hva dere kan gjøre for å unngå dette. Selv har jeg ikke dårlig samvittighet ovenfor meg selv, men jeg skulle ønske jeg følte meg frisk til å trene.Men, kroppen er tung og jeg velger å høre på dette. 

 

Men, heldigvis finnes det andre varianter av det å trene. Man trenger ikke alltid å løfte de tunge vektene for å få noe utav treningen. Bare det å røre litt ekstra på seg kan gjøre en forskjell. Selv er jeg ikke i slaget, så det gikk temmelig rolig for seg.

 

Her får dere frem gode øvelser for rumpa.

 

Øvelse 1. Bulgarsk utfall uten vekter.

 

Senk kneet ned imot bakken og opp i utgangsposisjon. 

3 X 10 

 

 

Øvelse 2.Stående kneløft.

 

Her kan du på vei opp strekke kneet opp imot taket for å få en ekstra strekk. Jeg gjør det ikke på bildet under, men det er et alternativ.

3 X 10 

 


 

Øvelse 3. Stående benløft.

 

Denne øvelsen tar skikkelig på rumpa.

3 X 10

 

 

Øvelse 4. Foroverbøyd kneløft.

 

Denne øvelsen kan kjøres veldig fort med annen hver fot, eller i et roligere tempo. Ett og ett bein dersom du tar det rolig.

 

3 X 10

 

 

Øvelse 5. Knebøy.


Denne øvelsen kan etter min mening kjøres 20 X 3 når det ikke er vekter, å da gjerne i litt tempo. 10 Sekunder pause i mellom hvert sett.

 

Nå er det ingen grunn til å ha dårlig samvittighet. 

 

God trening.

 

#Trening #Hjemmetrening #helse #Fokus #Rumpa #Rumpeøvelser #Kosthold #Styrke #Styrketrening

 

-Randi Annette-

 

6 kommentarer

Siste innlegg