Sjekk ut min sommerlige stil.

Nå som sommeren er rett rundt hjørnet, passet det veldig godt å friske opp neglene i et sommerlig designe. Det var ikke enkelt å velge farge eller hva jeg ville ha, men når jeg har en så flink negldesigner som sponsor, trenger ikke jeg å bekymre meg over hva jeg vil ha. Ann-Kristin driver Nail Beat i Ilsvika. Det er ikke fordi hun er min sponsor at jeg skryter så masse av henne, men hun er faktisk flink. Hadde jeg ikke vært fornøyd, hadde jeg ikke brukt tiden min hos henne.

 

 Dette er et sponset innlegg

 

Hvit shellac som er veldig ren og fin, tåler litt ekstra pynt. Denne gang ble det leopardmønster i sølv.

 


Det å legge folie er ikke det enkleste man gjør. Men, øvelse gjør mester. Det blir en ekstra detalj, noe jeg likte veldig godt.

 

Jeg må få si at jeg begynner å bli litt glad i denne dama. Ikke er hun bare flink, men hun er utrolig grei også. Det gjør at jeg får en god opplevelse i tillegg til en flott resultat. For meg betyr det veldig mye.

 

Du kan bestille time ved å sende en melding eller ringe til dette nummeret: 930 69 971

Link til Nail Beat finner du ved å trykke her

 

 

Min egen facebookside må du gjerne følge. Link til den finner du her

Instagram: @Randiae

 

Neglene mine holdt i hele fire uker sist gang. Da snakker vi kvalitet.

 

 

#Negl #Negldesigne #designe #mote #Lakk #Gellack #Shellac #hvit #sommer #Vår #Onsdag #sponset #Sponsor #Nailbeat #Negler #Reklame 

 

-Randi Annette-

2 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg