Kardio og frozen yoghurt.

 

Jeg føler meg skikkelig sprek og opplagt i dag. En av mine beste venner tok kontakt og ville gå tur. Jeg ville heller få litt utav dagen enn å bare sitte inne. Det er godt det også, men det fristet å komme seg ut litt. Det regnet litt, så jeg tok med en paraply og kledde meg godt. Å det sluttet etter hvert å regne og det var bare helt fantastisk. Det ble en gåtur på 1,5 time og 30 minutter med litt trening i en park. Det ligger en video av meg på instagram der jeg trener i parken.

Du finner meg ved å søke på @Randiae på instagram.

 

 

Jeg hadde et mål for hele turen og det var å stikke innom en plass å kjøpe meg is. Det var ikke akkurat en varm temperatur ute, men is er aldri feil. Så jeg kjøpte frozen yoghurt på 7-eleven på Bakklandet. 

 

Man kan ta på hva man vil av snop og strøssel. Jeg kjørte safte med lakris og litt sjokoladedryss. Jeg er nemlig utrolig svak for lakris. Å sjokolade. Å ikke minst is. Så ja, dette var midt i blinken for min del.

 

For dere som ikke har smakt frozen yoghurt med smak av jordbær, dere må teste den ut. 

 

Ha en fortsatt fin dag.

 

#Trondheim #Frozenyoghurt #Frozen #Yoghurtis #Lakris #Sjokolade #Jordbær #Instagram #Helg SØndag #Blogg #Blogger #Helse

 

 

-Randi Annette-

8 kommentarer

Siste innlegg