Du vet du kjeder deg når…

Okei. Dette er så drøyt, men jeg synes det er litt gøy å gjøre noe helt annet. Spesielt når jeg ikke har bedre ting å gjøre. Så her kommer det ting om meg fra A til Å.

 

 

A: Anstendig. 

B: Barnslig

C: Cool

D: Direkte

E: Energisk

F: Frisør

G: Grei

H: Husmorsemne

I: Intelligent

J: Jente

K: Kosen

L: Lav

M: Modig

N: Norsk

O: Omsorgsfull

P: Praktisk

Q: Ql

R: Renslig

S: Slank

T:Treningsglad

U: Ung til sins

V: Vågal

W: Wow

X:Xoxo , ikke spør meg hva det vil si. Jeg vet ikke annet “ord” på X.

Y:Yter maksimalt

Z: Zzzz

Æ:Ærlig

Ø: Ør

Å: Ålreit

 

Jeg må si det var vanskelig desto lengre jeg kom. Q, W, Z og Æ var virkelig litt vrien. Har du forslag til andre ord enn det jeg kom med? Dersom du har en like kjedelig kveld, fyr løs.

 

 

-Randi Annette-

4 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg