Klar for festival på Frøya!

Da var helgen her og det betyr festival. Det er ikke mange festivalene på meg i løpet av året, gjerne to stykker. Å de er uti havgapet der jeg kommer ifra. Akkurat nå sitter jeg å sminker meg og ordner meg til fest. Nøyaktig hva jeg skal ha på meg, er jeg ikke riktig sikker på enda. Jeg var nemlig på shopping i går og svidde av en del, så jeg kan ikke skylde på et dårlig utvalg heller.

Sort bukse eller sort skjørt. Å så har jeg både sorte og hvite overdeler. Det er ikke så veldig varmt her heller, så det legger en liten demper på det å ha på seg skjørt, egentlig. Kanskje kjedelig uten farger, men det jeg kjøpte meg i går var ganske kult, på tross av lite farger. Jeg får vise dere mine innkjøp senere. Må bare finne en anledning der jeg kan ordne meg og ta en shoot.

 

Hva med dere? Hva skal dere finne på i helgen?

 

 

-Randi Annette-

 

 

0 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg