Det ble helt awsome.

Ikke nok meg at jeg selv har klippet håret, noe som ikke synes på dette bildet vel og merke, men jeg har virkelig tatt en utfordring – gått utenfor boksen.

 

I går hadde jeg en kunde som ville ha en forandring. Hun ville ha helt rosa eller helt røde tupper, men etter å ha hørt på min anbefaling og synspunkter, endte vi opp med noe helt annet. Vi klipte av henne omtrent 5 cm, farget hele håret en halv nyanse mørkere og la inn masse trekanter med røde effekter. Det ble skikkelig kult og hun ble veldig fornøyd. 

Så kom neste kunde. Jeg var i mitt lekne hjørnet og den kunden som kom da, har gått til meg i fem år. Så da får jeg gjøre hva jeg vil noe jeg synes er kjempe gøy. Hun fikk det samme som kunden før, bare at det ble dyp sjokolade brunt med sorte effekter. Å jeg krøllet håret og det ble skikkelig awsome.

 

Så en kunde til som har gått til meg i mange år. Hun hadde nesten like langt hår som meg, og hun klipte jeg til over skuldrene.

 

 

Dette var bare noe av det jeg gjorde i går. Det er utrolig gøy å leke med hår. Jeg fikk lov for kundene å legge ut bildene, så det kommer når jeg får tid til å legge de inn.

 

 

Ønsker dere en hårfin dag.

 

 

#Hår #Frisør #Trondheim #Hår #Designe #mote #Frisyre #Wella

 

 

-Randi Annette-

6 kommentarer

Siste innlegg