Gratulerer med farsdagen, pappa.

I dag er det farsdag og jeg har skikkelig hjemlengsel. Jeg savner det å ha muligheten til å reise hjem, ta livet med ro og bare reise vekk i fra byen. Men, nå er helgene skikkelig fulle helt fram mot jul, så det ser ikke ut til at jeg kommer meg hjem før jul. Å ikke minst, så savner jeg pappa. Er man pappajente, ja da er man pappajente.

 

Denne dagen er også veldig spesiell for min del på flere måter da det er nøyaktig 19 år siden mistet han brått sin kjære. Jeg og min storesøster mistet vår mamma. Pappa har vært sterk. Jeg husker noe ifra den tiden, men det meste er glemt. Å kanskje fortrengt. 

 

Heldigvis har jeg mange gode minner med pappa da vi alltid setter oss ned og spiller kort, snakker om alt mulig og deler våre meninger og tanker. 

 

Å fine Sussi som helt sikkert ligger inne i varmen og koser seg.

 

Om litt skal jeg gå tur med en god venninne i sola og jeg skal vise henne fine turområder som jeg foretrekker hvis jeg først skal ute å gå. Noe jeg aldri gjør, vel og merke. Men, nå når jeg ikke skal trene inne på studio, og det samtidig er godt vær, er det supert å benytte seg av dagslyset. Jeg ser jo så og si aldri dagslyset nå om dagen, så da er søndager utrolig kjekt å ha, Det er vel så og si den eneste dagen i uka jeg prøver å unngå å legge så mye planer.

 

Håper alle dere fedre får en super dag. Nyt dagen.

 

Å pappa, jeg er veldig glad i deg <3

 

 

#Farsdag #Søndag #Blogg #Søndag #Høst #November #Katt #Dyr #Pappa #Far #Hjem #Hjemmet

 

-Randi Annette-

0 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg