RETT OG SLETT, SINNSYKT DEILIG.

Nå har jeg virkelig en god samvittighet. Også har jeg en skikkelig lårhøne. Takk til, Frode som ga meg den. Vi snakkes på matta igjen neste uke.
Det var utrolig godt å komme hjem etter en real god økt med Ju Jitsu.

Spesielt det å spise mat og slappe av. Jeg har noen klønemerker og noen små lysebrune prikker, som også kalles blåmerker. De blir helt sikkert mer blå etter hvert.

 

Men, følelsen her er rett og slett deilig.

Nå skal jeg spise, slappe av og spise litt mer før det blir å se litt på TV. Det gjør jeg alt for lite. Eller vent, jeg må brette klær før det. For det vaskes litt klær her i hjemmet med all den treningen. I morgen skal jeg trene sammen med ei god venninne som jeg ikke har trent sammen med på sikkert syv år. Så det blir utrolig gøy. Hun skal få bryne seg på mitt program, så det blir veldig kjekt.

 

 

Følg meg gjerne på instagram, @Randiae og min side. Link til siden finner du her. 

 

 

 #Fit #Fitness #Foto #Helse #2016 #Vinter #januar #Blogg #Mote #Blogger #Instagram #Shoot #Trondheim #kampsport

-Randi Annette-

 

 

0 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg