FY FAEN, OM JEG KAN FÅ SI DET RETT UT.

Jeg holder ikke akkurat igjen nå når jeg sier dette, men det håper jeg dere forstår også. Jeg er så forferdelig stolt, glad og gira at jeg kan ikke få sagt det. Jeg hadde tidenes økt nå i kveld, og jeg må få takke min store helt, nok en gang. Cornelis Elander, han er virkelig en man burde satse på når det kommer til det å få et treningsprogram. Jeg har overgått meg selv mange ganger i løpet av de ukene her, men i kveld overrasket jeg meg selv skikkelig.

Jeg presser meg selv mye mer nå enn noen gang, jeg takler smerte og jeg har blitt veldig flink. Ja, jeg må faktisk få skryte litt av meg selv oppi alt dette også. For ja, det betyr mye at man har en god coach, men det hjelper lite hvis man selv ikke er flink til å presse selv selv. Jeg takler smerte bra og jeg tør å trene hardt når det kommer til styrketrening, noe mange jenter er redde for. Jeg har virkelig lagt sjelen min i dette. Og jeg synes rett og slett at jeg er rå flink.

 

 

Jeg sier meg fornøyd og tar helg med god samvittighet. I dag var min femte økt for uka, og i morgen blir det nok en økt. 6 økter på en uke er mer enn nok, men i og med at det ble litt mindre sist uke på grunn av begravelse og reise, så tar jeg det tapte igjen denne uken.

 Og dersom du har trent en gang denne uken, eller ikke i det hele tatt, så er du ikke mindre flink enn meg. For du er nemlig akkurat så flink som du selv mener du er. Det er folk som mener jeg har en stygg kropp også. Helt sikkert. At jeg trener for mye og spiser for sunt. Ja ja, tenker jeg. La de få tenke det om meg da. Jeg har det bra med meg selv og jeg har lyst til å spise masse, men da sunn mat.  Med dette ønsker jeg dere alle en

GOD HELG.

 

Lev livet ditt som du vil, så lever jeg livet mitt som jeg vil.

 

 Følg meg gjerne på instagram, @Randiae og min side. Link til siden finner du her.

 

#Corneliselander #Cornelis #Iformmedcornelis #Hollywood #prosjek t#Fitness #Helse #Trening #Motivasjon #instagram #Blogg #Diett #nettavisen #Trondheim #blogger #Fitnessblogg

-Randi Annette-

 

2 kommentarer
    1. Hei 🙂 Ser ut til at du har gode treningsøkter 🙂 Kan du ikke si noe om hvilke øvelser du tar og hvor lenge du trener?

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg