Litt frustrasjon og nettsak.

Jeg var liksom helt klar jeg nå, til å legge alt til rette for vårfølelsen. Jeg har nå lagt vekk vinter jakken, og tatt fram jakken dere kan se på bildet under. Jeg har også brukt lettere treningsjakke når jeg sykler ute. Men, i dag var det ekstremt kaldt, igjen. Jeg er skikkelig dårlig på å fryse. Jeg blir i dårlig humør av det og ikke minst oppgitt. Det er skikkelig kaldt å sykle nå. Selv med pannebånd og votter. Det er ikke enkelt å kle seg når det kommer til det å sykle

 

Nå håper jeg at våren med gode plussgrader kommer snikende. Det hadde vært veldig kjekt.

Ellers har jeg lært mye nytt på fargefronten når det kommer til mitt yrke, som er frisør. Dere kan se videoen av at jeg farger et hår blått på instagramkontoen min, @Randiae. Ellers har jeg vært på skolen og slitt meg igjennom matematikk. Det var tungt i dag, virkelig tungt.

Etter å ha vært på skolen i to timer, dro jeg til Trondheim sentrum for å spise middag ute med pappa. Det var skikkelig koselig, slik det alltid pleier å være. Det blir alltid humor og gode historier rundt bordet når vi møtes. 

 

Jeg kan også røpe at det blir laget en nettsak om meg i morgen. Følg med.

 

Nå er det bare å slappe av resten av kvelden. Håper dere har hatt en fantastisk dag. 

 

#Pappa #Far #Farogdatter #Opplevelse #Hverdag #Tirsdag #Trondheim #Familie #Vennskap #Trening #Kardio #Cardio #Helse #Iformmedcornelis #Corneliselaner #Nettavisen #side3 #Instagram #trondheim #media #foto #Mote #Sykkel

-Randi Annette-

 

4 kommentarer
    1. Et veldig fint skjerf! Er ikke kjempe varmt selv om solen titter frem når det blåser guffent. Hvertfall ikke her. Så jeg håper også det blir enda høyere temperatur snart ^^
      Koselig å spise middag med familie (:
      Oo, så gøy! Da skal jeg følge med i morgen 😉

    2. Henriette Celin: Ja, det er så variert her i Trondheim om dagen. Jeg er for redd for å fryse, så jeg har tatt på meg alt for mye. I dag tenkte jeg å være lur å ha på mindre…. Det var ikke så vellykket.
      Jeg fikk et tips av pappa, og det var å ha med en jakke i ryggsekken.
      Enn at jeg ikke klarte å tenke ut det selv.
      Veldig koselig med middag ute ja.

      Og det er bare å følge med 🙂 Takk for at du er en så trofast leser. Du skal vite jeg setter enormt stor pris på det. Klem 🙂 🙂

    3. SV: Ah, skjønner. Kjedelig det da. Men fint tips fra han, det er jo lurt å ha med seg noe som man bare kan ta på om det blir for kaldt ^^
      Det skal jeg gjøre, og bare hyggelig du. Kjekt å lese også (:

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg