Klar for konfirmasjon og fotografering.

Jeg er bedt i konfirmasjon og jeg synes det er utrolig hyggelig. Det av mange grunner. Når jeg flyttet til Trondheim i 2005, var jeg så heldig å få møte søskene til min søster. Ja, det er litt avansert, men det spiller ingen rolle. Jeg har fått en søster-søster og  bonus brødre.. Ja, vi er hele syv stykker faktisk. Jeg er i bunn og grunn ikke i slekt med konfirmanten, men for oss så er vi i slekt. Vi er søsken og vi er familie. Men, for dere som ikke skulle forstå hva jeg snakker om når jeg sier at vi er syv søsken, så er det en historie bak dette. Vi bruker bare å le når folk ser ut som noen spørsmålstegn å så sier vi bare kort, ja, vi er søsken. Så får de gruble litt for seg selv. For dere som husker den episoden i februar i år da jeg var ute på ski, der var det Robert som er min bonus bror, som tok meg med. Han er faren til konfirmanten. Da er det nok informasjon om det som er mest innviklet.

 

 

I dag skal jeg ikke ha hestehale og store øredobber, men jeg skal ha på meg min flotte bunad. Kystdrakten. Jeg har fått æren av å ta bilder i konfirmasjonen så det blir veldig gøy og spennende. Nå må jeg få på meg bunaden og ordne håret mitt. Håper dere får en fin dag. Jeg vet min dag blir veldig fin, så det er bare å glede seg.

 

#Konfirmasjon #Mai #Bunad #Kystdrakten #Torsdag #Helligdag #Familie #venner #Søsken #Selskap #Inspirasjon 

-Randi Annette-

5 kommentarer
    1. Dette er ikke komplisert i det hele tatt, bare litt avansert! Du er søsteren til Hilde som er søsteren min (altså søstersøster), Robert sin (m.flere) men Hilde er ikke søsteren til Terje som er broren til meg og Robert (m.fl).
      Eller vent litt….. nå mistet jeg tråden…..

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg