Den følelsen. For en dag dette har vært, og blir.

Det var sånn denne følelsen var ja. Den følelsen der man bare hadde gode og hyggelige ting å se fram til. Dagen der man starter med trening selv om man ikke har lyst – men, kommer seg avgårde. Der man drar på jobb og har gode kunder som har gått fast til deg i alle år, fordi du yter service og gjør de fine. Den følelsen der man går ifra jobb med et smil om munnen fordi man kjenner man har gjort en god gjerning, har gjort noen noe godt. Der man skal unne seg noe som man ellers ikke har tid til. Eller, rettere sagt –  aldri prioriterer. Nemlig ansiktspleie.

 

 

Den gode følelsen, roen inne i meg fordi jeg har slappet av, og unnet meg noe godt. Den følelsen jeg har når jeg ser for meg mitt kjæreste fadderbarn som jeg ser om noen minutter, de gode vennene mine som er hans foreldre. Den følelsen der jeg ikke skal spise middag alene, men nyte den med de som betyr så mye for meg. Den kjærligheten og det vennskapet som er så sterkt og som gir meg så mye.

 

Den følelsen.

 

-Randi Annette-

2 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg