Når du har slengt med leppa uten grunn.

Jeg fikk meg en skikkelig positiv overraskelse i dag da jeg så på min godeste treningsdagbok. Når jeg gikk ifra trening på tirsdag ble jeg skikkelig skuffet over at jeg ikke greide en av øvelsene så bra som jeg hadde forventet. Men, skuffelsen ble i grunn til litt glede da jeg innså at jeg hadde tatt på 4 kg ekstra enn hva jeg skulle, fordi jeg trodde jeg skulle ta franskpress, men det var egentlig bicepscurls. Det stod bicepscurls på planen på tirsdag også, men jeg må ha vært på andre tanker i og med at jeg tok franskpress. Det er jo ikke rart den ble tung med fire kg ekstra. Den øvelsen er jo utrolig tung i seg selv. Så med fire kg mer så skulle det jo bare mangle at det ikke gikk så bra. Men, det som var morsomt, var at jeg greide å fullføre 6 reps på det første settet, også raknet alt. Så jeg må bare være litt mer fokusert og se nøye etter før jeg begynner å trene.

 

 

I dag så fikk jeg meg en ekstra opptur på trening. Jeg fikk også to nye personlige rekorder i dag på trening. Den ene øvelsen var sittende roing. Det eneste som er kjipt når jeg øker i vekt, er at det gjør så himla vondt inni hendene. Vektene er tyngre og jeg er svett i hendene. Da begynner det å gjøre vondt. Så neste gang får jeg legge papir i mellom. jeg har hansker også, så jeg kan forsåvidt bruke de også.

 

Den andre øvelsen var benkpress, med smalt grep. Det går litt sakte i fremgangen på benkpress og knebøy, fordi jeg tør ikke å øke mer enn jeg tror jeg klarer. Hadde jeg trent med noen, hadde det så klart vært enda lettere å lagt på litt mer kilo. Men, det betyr ikke så mye i grunn. Det er jo mest for min egen del når det kommer til det å greie å løfte tyngre og tyngre.

 

 

Har du hatt noen skikkelige oppturer på treningsfronten i det siste? Legg gjerne igjen en kommentar, og husk å tagge meg i dine bilder og videoer på instagram, @randiae, og bruk #fitmedrandiae.

 

Følg meg enda tettere ved å følge linkene under.

Instagram: @Randiae

Bloggside: https://www.facebook.com/randiannette.blogg.no/

 

 

#trening #styrketrening #Inspirasjon #Motivasjon #Protein #Næring #Blogg #Sommerkroppen #Trondheim #Norge #Juni #sommer

-Randi Annette-

 

 

3 kommentarer
    1. Du var jo flink som klarte å legge på ekstra kilo i den øvelsen da du ikke pleier det til vanlig, hehe. Lett for å ikke følge med alltid også (:
      Flink som økte i vekt i sittende roing også ^^

    2. Henriette Celin: Haha. Jeg var så sint der jeg lå på benken. Tenkte at jeg NEKTET at dette skulle være så tungt. Så når jeg skulle ta serie nr 2, greide jeg bare 4 og ikke 6. Da ble jeg sint å la ifra meg stangen, tok av vektskivene og fortet meg til neste øvelse :p. Jeg er så komisk streng!!

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg