Galskapen møttes på Frøya. Masse bilder.

Det går ikke an å unngå å le når man er sammen med Linn, den solstrålen dere ser på bildet til høyre. Jeg er glad jeg startet treningen med å gjøre unna øvelsene jeg hadde på planen, i og med at jeg mister all styrke av å le så mye. Det å være i selskap med Linn, er noe jeg virkelig savner. Jeg lo så enormt mye sammen med latterkula, som jeg pleide å kalle henne på videregående.  Også har vi Jeanette. Hun har jeg trent sammen med før i verden også, den tiden hun bodde i Trondheim. Nå bor både Jeanette og Linn på Frøya, så det å møtes var skikkelig gøy.  Og ikke minst, det å ta de med på en treningsøkt for å tilbringe tid sammen, først og fremst, men også det å ta de med på det som er en stor del av livet mitt.

Nemlig, styrketrening.

 

Dette er et sponset innlegg.

 

Godt å være tilbake på Maxtrim på Frøya.

 


 

 

 

 

 

Bildet her ble et bevis på hvorfor hun er så herlig. Latterkula mi.

Jeg trente knebøy, sidehev, foroverbøyd sidehev, sittende roing, dips, og mage. Øvelsene på mage ble veldig variert da jeg ville inspirere de med ulike øvelser de kunne gjøre. Så jeg fullførte planen min først, også ble det leketid.

 

 

 

Også skulle Linn ligge i planke. Også skulle hun ha meg og Jeanette oppå seg. Jeg tenkte mitt, men jeg skulle så klart la henne få lov til å stå i planke med 110kg oppå seg. Jeg lo så jeg holdt nesten på å tisse i buksa. Jeg lo og lo. Det var så komisk.

 

 

 

Det ble vel aldri helt det å stå i planken, men det var i det hun løftet den ene armen for å vise tommel opp, at alt kollapset fullstendig.
 

 

 

MAGISK, rett og slett. Fantastisk gøy å møte de igjen. Le sammen og ikke minst ha det gøy på trening. En minnerik dag. Uten tvil.

 

Minner også om konkurransen jeg har gående. Les mer om den her, og ha en fortsatt fin helg.

 

For å følge meg enda tettere, følg meg på instagram og min egen bloggside på facebook. Linkene finner du under.

 

Instagram: @Randiae

Bloggside: https://www.facebook.com/randiannette.blogg.no/

 

 

#Brazfit #Sponsor #Sponset #Reklame #Trening #Fitness #Helse #Blogg #Treningsblogg #Motivasjon #Inspirasjon  #fit #Frøya #maxtrim

 

-Randi Annette-

 

3 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg