En rolig kveld med god samvittighet.

Når det ble overtid på jobb, så satt jeg meg godt ned i sofaen med god samvittighet. Det har vært en lang dag og jeg startet dagen med reise, så det var skikkelig godt å unne seg en rolig start på uken – når det gjelder treningen. Det ble det altså ingenting av. Det tar på å stå opp tidlig og starte en dag med reise. Når det gjelder den nye sponsoren min som jeg nevnte for dere forrige uke, så skal jeg få vite mer om dette på onsdag. Jeg skulle egentlig i samtale med sponsoren min i morgen, men i og med at pappa kommer til byen, så må jeg nesten treffe han.

 

Er man en pappajente, så er man en pappajente.

 

 

Uken her har knapt begynt, men den er allerede veldig full. Det er godt på en måte, da det er noe å se fram til hver eneste dag. Hvordan er du når det kommer til planlegging? Liker du å ha dagene mest mulig åpen, eller liker du å mye på kalenderen?

 

Ha en fortsatt fin kveld.

 

-Randi Annette-
 

6 kommentarer
    1. Blir spennende med møtet på onsdag da 😀
      Jeg liker best en god blanding. Liker å ha mye på planen, men da i hod tid helst. Er ikke så fan av spontane endringer eller planer, selv om jeg burde bli flinkere der ;-P

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg