Jævlig bortskjemt, eller?

Bortskjemt eller ei. Jeg synes det er skikkelig trist med dette været som har vært de siste dagene. Jeg vet ikke om jeg skal klage ettersom vi har hatt en god del fine dager her i Trondheim. Sikkert bare veldig bortskjemt. Det ble litt kaldere og regnet har pøst ned, så da er det lett å klage litt. Ikke fint gjort av meg, men i og med at jeg sykler så er det ekstra kjipt. Det blir jo så klamt og vått. 

 

Savner sol og sommer når jeg tenker tilbake på denne dagen.

 

Men, jeg får håpe det blir bedre vær om litt. Jeg har sett litt på sydenturer bare for moro skyld. Og jeg må si det frister veldig. Det hjelper ikke på at folk rundt meg snakker om det. Da får jeg så enormt lyst selv også.

 

 

Får håpe at det blir en skikkelig bra sommer og at jeg blir glad for at jeg aldri reiste til sydligere strøk. Selv om det aldri er feil å reise til syden, uavhengig av hvor fint været er hjemme. Det er jo noe annet å spise middag ute hver dag. Sole seg og slappe av.

 

Er du ikke enig?

 

Kryss fingrene får bedre vær. Det skal i så fall jeg gjøre.

 

For å følge meg enda tettere, følg meg på instagram og min egen bloggside på facebook. Linkene finner du under.

 

Instagram: @Randiae

Bloggside: https://www.facebook.com/randiannette.blogg.no/

 

Ha en super fin kveld.

 

-Randi Annette-
 

5 kommentarer
    1. Lett for å klage så fort det blir dårlig vær ja. Gjør det samme selv, eheh. Men nå har vi hatt en del kalde og regnfulle dager, så håper solen og varmen kommer tilbake veldig snart (:

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg