Vært på Atlanterhavsveien? Ikke jeg heller – før nå.

Biltur i sitt eget land er noe jeg ikke har vært flink til i voksen alder, men det skal sies at jeg håper og tror at jeg kan bli flinkere til det med årene. Er det fint vær, så har jeg ikke noe problem med å oppholde meg i Norge. Men, det er jo så vanskelig å belage seg på det her i landet. Jeg vil si jeg har vært veldig heldig med været og opplevelsene jeg har hatt i ferien min. En fornøyd pike.

 

Atlanterhavsveien er en Nasjonal turistvei på Nordmøre i Møre og Romsdal. En fin opplevelse jeg ikke ville vært foruten.

 

Turist i sitt eget land- ja, hvorfor ikke.

 

 

 

 

 

 

 

Kjæresten min koset seg på tur han også. Alenetid for oss er gull verdt, og vi har virkelig hatt flotte dager sammen på en eventyrlig reise.

 

 

Med sol, sjokoladeboller, juice og god musikk. Da er det hyggelig med bilferie da.

 

 

Har du kjørt på Atlanterhavsveien?

 

#nyheter #foto  #photo  #photography  #fotografi  #bilde  #picture  #natur  #nature  #Norge  #Norway #reise #ferie  #sommer #hav  #fjell  #bro  #Atlanterhavsveien

-Randi Annette-

8 kommentarer
    1. Herlig, så flott dere har hatt det trivelig på Norgesferie! Fantastiske bilder har du fått også! Jeg er enig med deg, alt blir bedre i godvær 🙂 Ja, en bør ha noe snacks i bilen og musikk, da går turen fortere. Så er det jo så mye fint å se i vårt land. Ellers kos dere på bilturer, også i framtida 🙂
      Ha ei toppers helg!

    2. toveview: Ja, vi har koset oss skikkelig på tur 🙂 Norge har virkelig mye fint å by på. Trodde aldri jeg skulle like det å bare se på fjell, men bare det ga meg mye. Norge har en fin natur å by på – helt sikkert.

      Tusen takk for det. Håper det blir flere bilturer på oss 🙂

      Ha en fortsatt god sommer, og ei riktig god helg 🙂

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg