Belønning – ja, takk.

Belønning er kjempe viktig, uansett hva grunnen er eller hva det er. Hvis det gir deg noe så er det verdt det. Jeg for min del har kjøpt meg en liten pose med smågodt og det er min belønning. Ikke at jeg har gjort noe spesifikt som gjør at jeg gir meg den belønningen, men heller det at jeg hadde behov for å senke skuldrene og unne meg noe. Noen kjøper klær og jeg – smågodt.

 

Smågodt og potetgull er vel det jeg så og si aldri spiser da jeg vet det ikke er så bra å spise. Ja, jeg har blitt litt småskadet etter all den fokus jeg har hatt på trening det siste året, spesielt. Men, jeg vet det blir resultater med riktig kosthold, men jeg er heller ikke redd for å belønne meg selv. Det er viktig på veien.

 

 

For jeg var ikke feit når dette bildet ble tatt for tre uker siden. Jeg har ikke gått opp noen størrelser etter å ha spist middag og en del smågodt. Kort sagt, alt med måte.

 

 

Gi deg selv belønning når du mener du fortjener det. Ikke skjem deg bort med det hver dag, kanskje. Jeg setter i så fall ekstra stor pris på smågodt for eksempel når det blir såpass sjeldent som det faktisk blir. Lev livet ditt som du vil leve det. Du sitter selv med mange muligheter og alternativer. Det handler bare om å velge det som er riktig for deg.

 

Hva koser du deg med i kveld? Legg gjerne igjen en kommentar.

 

 

GOD FREDAGSKVELD.

 

 

#smågodt #snop #søtt #kos #hygge #fredag #August #hysteri #kropp #sommerkroppen #fit #Fitness #nettavisen #side3 #side2 #blogg #blogger #foto #photo

-Randi Annette-

 

 

6 kommentarer
    1. ja man skal kunne spise noe usunt i ny og ned også. det er nok bra å spise det en sjelden gang, så lenge man holder seg til en gang i uka maks. i kveld koste jeg og familien min oss med Brownies. men det blir såklart med den ene dagen i uka 🙂
      ha en fin kveld 😀

    2. Ida Kristine: Så flink du er. Jeg kan finne på å kose meg fredag OG lørdag. Som oftest. Brownies er kjempe godt da 😀

      Takk, ha en fin kveld du også, Ida Kristine 🙂

    3. Henriette Celin: Ja, her går det på en tung uke. Overtid og masse å gjøre på jobb – noe jeg helt klart elsker. Men, det å sette seg ned i sofaen under pleddet. Se TV og kose seg er helt klart noe jeg setter enormt stor pris på.

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg