Mange ønsker å følge meg. Det byr på utfordringer.

Det er så gøy at så mange som 2000 ønsker å følge meg på instagram. Det er tydelig at en dose med inspirasjon når det kommer til trening og mote bilder er noe som fenger. Tusen takk til dere alle.

Bloggen og instagramkontoen min samkjører jeg sammen på en fin måte, så folk kan enkelt få med seg det siste.

 

@Randiae,  Bli en følger du også.

 

Når det gjelder bilder, så har jeg stort sett tatt alt selv. Det har jo ført til at jeg har fått litt oppmerksomhet. Jeg er jo en amatørfotograf, noe jeg ikke ønsker å legge skjul på. Jeg orker ikke å redigere så mye og jeg er ikke så opphengt i det perfekte lyset, som en fotograf må være. Uansett så har jeg nå blitt kontaktet av noen som vil at jeg skal ta bilder av deres barn. Og til og med i et bryllup. Førstnevnte er av gode venner, så det er klart jeg kan prøve meg på. Men, bryllup kan jeg absolutt ikke si ja til. Jeg føler meg absolutt ikke så god at jeg kan gjøre det. Jeg kunne ha vært litt i bakgrunnen, tatt bilder iløpet av dagen. Men, der tror jeg det stopper opp for meg altså.

 

 

Fotografering av mitt fadderbarn for et års tid tilbake.

 

Jeg blir smigret og glad, men jeg skal tross alt gjøre en jobb. Og det tør jeg ikke å love at jeg får til slik de ønsker det. Så da måtte jeg bare beklage.

Noen ganger må man være ærlig med seg selv også. Sånn er det bare. Hva tenker du om mitt valg der? Hva ville du ha gjort?

 

 

 

#foto #instagram #photo #Trondheim #følg #Følgere #søndag #august #Barn #bryllup #Bildet #bilder #Fotoshoot #familie #venner #blogg

-Randi Annette-

 

4 kommentarer
    1. Så mange følgere du har. Kjekt at så mange blir inspirert av deg, men det skjønner jeg ^^
      Gøy å få slike spørsmål, men det med bryllup hadde nok jeg også måtte tenkt meg to ganger på. Hvertfall om det var noen jeg ikke kjente.

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg