Ny dag, ny uke – perfekt.

Endelig en ny uke med nye muligheter. Og om dette blir en flott start er jeg overbevist om da min kjæreste er hjem igjen. Han bor her annen hver uke da han har en turnus jobb. Det er så morsomt å beskrive dette med venner for det kan høres ut som at jeg har en sønn. Den uken er han hjemme skjønner du, så kanskje vi kan ta det neste uke? Ja, til helgen passer for da er han ikke hos meg. 

 

Jeg lo godt av meg selv når jeg hørte at det hørtes ut som at jeg snakket om en gutt på tre og ikke en i slutten av tjueårene. Det er litt forskjell, for å si det sånn.

 

 

 

Dagen min blir å bestå av en bedre frokost med nystekte rundstykker, laks og egg. Ellers går hele dagen med på å jobbe. Så får dagen bli som den blir ellers. Greit å ikke planlegge alt for mye synes jeg. Jeg har godt av å være litt spontan av og til.

 

Hva med deg, hva skal du gjøre i dag?

 

 

-Randi Annette-

2 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg