Shopping i Gdansk.

Da har jeg fått shoppet en del allerede. Det er et godt tegn. Hjemme i Trondheim finner jeg aldri noe jeg liker. Og når jeg først finner noe jeg liker, går jeg bananas. Slik som jeg gjorde i dag i Gdansk.

 

 

To overdeler, et belte, en bukse og ei stor veske.

 

 

 

 

Buksen var mildt sagt fantastisk god å gå i. Den overgår nesten joggebukse. Skikkelig baggy.

 

Jeg har gått og gått i hele dag. Jeg har vært innom tre ulike kjøpesenter og tror dere ikke jeg gikk på ei som har vært kunde på den tidligere arbeidsplassen min?! I Gdansk liksom. Hva er sannsynligheten å treffe på kjente fjes her, og akkurat der jeg var!? Den er liten altså. Det var utrolig gøy. Vi så på hverandre, og så bort like raskt. Helt til vi fikk øyekontakt igjen og hun sa, hei. Det var morsomt og tilfeldig.

Etter shoppingen dro kjæresten min for å trene, og jeg satte meg ned med norsk. Jeg har enda ikke blitt helt frisk, så jeg har sår hals og hodepine stort sett hele tiden. Så da var det greit for min del å droppe treningen. 

 

 

Nå skal vi finne oss en restaurant for å spise. Det er skammelig billig her og veldig god mat. Anbefaler så langt Gdansk på det sterkeste.

 

-Randi Annette-

 

 

 

 

6 kommentarer
    1. Så fine klær 🙂 Jeg var i Gdansk i fjord, utrolig billig der ja :O Ha en fin kveld videre, å go bedring <3

    2. Vilde: Det er drit gøy – for å si det rett ut 😀 Som julaften. I kveld så jeg sko av typen Nike og Reebok til type 200 norske kroner. Og mindre… Det her lukter S H O P P I N G :p

    3. Elisabeth: Har du noe å anbefale, så er det bare å fyre løs 😀 Forrett, middag for to, og hver vår øl, ble 160 kr TIL SAMMEN. Det er nesten ekkelt å betale så lite for så mye og god mat.

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg