Lengter etter det å chille…

Jeg er den jenta som hater det å ligge bakpå. Det er slike ting som gjør meg stresset. Jeg er hun som setter et ekstra gir til når det trengs, som for eksempel når jeg får min ukeplan ifra læreren min, med de ulke gjøremålene. En hel uke hang jeg etter, forrige uke fordi jeg hadde to store skriveoppgaver jeg prioriterte. Og nå er jeg ferdig med det jeg hang etter med, og nå ligger jeg en uke foran med de oppgavene. Men, igjen så skal jeg bevege meg ut på dypt vann, nemlig nynorsk. Skriveoppgave i norsk sidemål. Korleis skal eg handtera det?

 

 

 

Når jeg har de dagene jeg kan slappe av, unne meg en fri dag eller to fra skolearbeidet, lengter jeg tilbake til Gdansk, der jeg var på ferie i slutten av september. Ferie, reise og det å ligge på hotell. Få mat servert uten å tenke på at det koster shorta og ikke minst oppvasken. Det å slippe oppvask er gull når man er på ferie.

 

Lengter etter det å chille.

 

-Randi Annette-

4 kommentarer
    1. Skjønner det veldig godt… Det er bra du henger foran da, men skjønner at det er veldig slitsomt å ikke kunne chille litt…

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg