En helg med fest og musikk.

Da var det utrolig nok helg igjen, og jeg er klar for å ta meg en fest. Først skal jeg så klart på jobb, men etter det skal jeg krølle håret, sminke meg og gjøre meg klar for fest. Tema for festen er Gatsby. Det innebærer alt av det jeg ikke har. Så det får heller bli en frisyre og makeup som kan passe inn. Jeg har ikke mye tid når jeg jobber til klokken 18.00 og festen starter klokken 19.00. Men, det viktigste er å møte opp og kose seg.

 

Fotograf Silje Bullgård

 

 

Dette blir faktisk andre helgen på rad der jeg skal på fest, noe som i seg selv er historie. Sist helg var det maske som var tema.

 

 

Noe sier meg at november og desember byr på masse travle helger, så her gjelder det å ha tungen rett i munnen.

 

Hva skal du finne på i kveld da?

 

 

#foto #Trondheim #Fotoshoot #fotofagskolen #Mote #menneske #Photoshoot #photo #helg #fest #maske #jazz #instrument #musikke #fest #gatsby

-Randi Annette-

2 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg