Ny dag, ny uke og nye muligheter.

Jeg var i min egen lille verden da alarmen ringte. Jeg husker at jeg slet med å komme på hvilken dag det var, og jeg skjønte i så fall ikke hvorfor alarmen ringte. Noe sier meg at jeg trodde det var søndag, men så feil kunne jeg ta.

 

Jeg startet dagen med en god treningsøkt der jeg hadde stort sett fokus på overkroppen. Benkpress, skråbenk og bicepscurl var noen av øvelsene. En deilig start på dagen.

 

Fotograf nmpfoto / Nandita Myre Paulsen

 

Jeg var egentlig på vei til trening i går kveld. Jeg skiftet om til treningstights og jeg gjorde den største feilen en kan gjøre. Nemlig det å krype godt ned i sofaen med et pledd. Og der ble jeg sittende, og da litt for godt. Så jeg kom meg ikke på trening. Men, igjen så la jeg meg i sengen når klokken var 21.00, så jeg var rimelig sliten og trøtt. Kroppen sa nok bare ifra om at den trengte litt hvile, noe den så klart skulle få.

 

 

Uken før trente jeg fem dager uken, og uken som gikk ble det kun to økter. Det blir litt sånn med uker som er såpass varierte. Men, nå skal det sies at jeg trener kun for min egen del, og det er minst like viktig å roe ned når kroppen sier ifra. Det dummeste man gjør er å ikke lytte til kroppen. Det er bedre med få gode økter, enn mange dårlige. Selv om jeg ikke tillater at noen økter skal være dårlige, så har også jeg dager som er litt tyngre enn andre.

 

Den perioden i livet som er nå, andre vitkgere ting enn trening. Men, igjen så er det viktig å koble av, og det gjør jeg 110% når jeg er på trening.

 

Har du hatt gode uker med trening nå, eller?

 

 

 

#foto #Trondheim #Fotoshoot #tabata #Overkropp #Insoirasjon #Motivasjon #Mote #menneske #Photoshoot #photo #mandag

-Randi Annette-

2 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg