Tusen takk for at dere tok dere tid til meg.

Det har vært en magisk dag jeg ikke ville ha vært foruten. Jeg startet dagen med trening med to jenter jeg er glad jeg har blitt kjent med, som har gitt meg mye. Og Marte, som hun ene heter, har jeg virkelig fått god kjemi med utenom trening også. Det viser seg at hun har like god humor som meg. Noe jeg digger.

 

 

Tonje. Hun har jeg kjent siden 2005, og hun var med på shopping. Hun ga meg ærlige tilbakemeldinger og hun hadde stor tålmodighet når jeg prøvde klær og fortalte hvor rar jeg så ut med de ulike plaggene. Jeg måtte skjerpe meg, fikk jeg beskjed om. Jeg bare, “ja, men se da. Jeg er jo så bleik og denne toppen får skuldrene mine til å se like brei ut som en låvedør”. Ja, man blir nemlig litt markert ved å trene så mye som jeg gjør. Men, jeg fikk kjøpt litt. Så ta meg for en bleikfis og ei breiskuldra jente. Sånn er det bare.

 

Også kom June på besøk. Hun har vært til meg i seks timer. Og hun var her senest i går en liten tur. Da var hun her i tre timer. Vi har mye å prate om. Vi jobbet sammen noen år, men nå er det noen år siden. Kontakten er av og på, men vi vet alltid hvor vi har hverandre. Ekte vennskap varer evig. Uavhengig av hvor ofte vi ser hverandre eller prater med hverandre.

 

 

Også har vi fadderbarnet mitt, Mikael, med foreldre som er Dan og Linda. De har jeg kjent i mange år nå, og vi har gode historier og minner sammen. Oftest minner som at Randi Annette sier eller gjør noe teit, som de kan le av. Ikke noe jeg skal gå innpå her, men ja. Jeg snakker før jeg tenker og jeg ler kanskje høyest av mine egne vitser og apestreker.

 

Så mine venner, tusen takk for at dere gjorde dagen min fin. Jeg kommer til å huske denne dagen, og jeg er veldig glad for telefoner, meldinger og hilsninger jeg har fått på min bursdag.

 

Og til helgen blir dert fest med omtrent tjue stykker, så dette blir en bra feiring. Jeg har trua.

 

 

Jeg er veldig glad i dere alle. 

 

 

-Randi Annette-
 

4 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg