Selvportrett.

Tenkte å dele et selvportrett med dere, bare for gøy. Jeg har sakte, men sikkert begynt å redigere litt på bildene mine, da jeg har lært meg litt mer. Det er på amatørnivå, men det er morsomt å kunne være fri og bare leke seg litt. Så langt går det i å fjerne ledninger og ting som har vært i bakgrunnen, for så å legge på skygger og lys/mørk kontrast.

 

Her har jeg stått med selvutløseren hjemme i stua, slik det oftest blir. Kunne godt ha tenkt meg en bloggevenn eller noen som kunne ha hjulpet meg med å ta bilder. Nå skal det sies at jeg har vært heldig å vært på en del fotoshoots også, så litt hjelp med bilder har jeg jo fått.

 

 

 

Hva synes dere? 

 

 

-Randi Annette-

 

2 kommentarer
    1. caroline: Tusen takk 🙂 Fortsatt mye å lære både foran og bak kamera. Men, tusen takk for at du kom med en fin tilbakemelding 🙂 Ha en fin kveld, Caroline.

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg