Tips til deg som har en kamp med tredemølla.

Er det noe jeg kan si at jeg ikke liker og nesten hater, så må det være tredemølla. Jeg kan greie å løpe i syv minutter hvis jeg må, men nå har det seg sånn at jeg må ingen verdens ting, så da utfører jeg med glede noe annet for å få opp pulsen. I dag lagde jeg meg en god og gammeldags (om jeg kan bruke det utrykket) sirkeltrening med innslag av styrke og kondisjon. Jeg startet først med å rigge opp stasjonene, så tok jeg noen bilder og filmet. Også var jeg klar for å gi jernet. 

 

Inneholder sponsede lenker.

 

Jeg startet med å steppe opp og ned på en stepkasse, og fortsatte runden med ulike styrkeøvelser. Fem ulike stasjoner, men syv ulike øvelser. Det er slitsomt å steppe på denne måten også i høyt tempo. Så det er en fin erstatter for tredemølla for min del.

For å se deler av treningen, sjekk instagram, @Randiae

 

Er du ellers på utkikk etter nytt påfyll i din treningsgarderobe, kan du sjekke linken her.
Bruk rabattkoden randiae15 og få 15% avslag.


 

#Jul #Brazfit #Trening #Treningsklær #Tights #Sponset #Reklame #Sponsor #Motivasjon #Rabatt #Instagram #personligtrener

 

-Randi Annette-

2 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg