BIlder fra min julaften – med nissen på besøk.

I år ble julaften feiret på Frøya og jeg har fått godt selskap, god mat og fine gaver. I skrivende stund sitter jeg med pysjen jeg fikk i fra julenissen. Den er super god og kjempe fin. Bildet av den skal dere få se senere.

 

Kjæresten min og meg.

 

 

 

Her er kjæresten min og flotte svigermor. Fin familie, det er det ingen tvil om.

 

Så kom nissen.
Vi hørte noen rope utenfor, og der kunne vi se nissen oppå taket på huset. Vi måtte finne en stige så nissen kom seg ned for å levere pakker til oss.

 

 

 

Jeg fikk sitte på fanget til nissen, noe jeg ikke kan huske sist jeg fikk. Kjempe koselig for både barn og voksne.

 

Håper dere har hatt en fin jul så langt. God juleklem fra meg, til dere.

 

-Randi Annette-

4 kommentarer
    1. Victoria Larsen: Tusen takk 🙂 Ja, savner pappaen min da. På grunn av mye vind så kommer jeg meg ikke hjem til jul…. Så det svir skikkelig i hjerteroten. Men, får gjøre det beste utav det. Har heldigvis kjæresten min og hans familie. Håper du har en fin jul <3

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg