My day.

Jeg har i grunn ikke så mange ord å komme med jeg. Det er vel fordi jeg rett og slett har mer enn nok å gjøre. Men, dere skal få en liten oppdatering om dagen min før jeg finner sengen.

 

 

Dagen startet med trening, og deretter ble det en bedre lunsj med min bedre halvdel før han skulle reise, og jeg skulle på jobb. Jeg hadde en fantastisk dag på jobb. Egentlig hadde jeg fri, men det var behov for å ha meg der, så da jobbet jeg gledelig de 4,5 timene med hyggelige kunder. Så etter jobb fikk jeg vasket sykkelen min som har fått en rusten look. Det er litt kjipt, men sånn er det når det er salt på veiene. Så jeg får bare være flink med å vaske og smøre den så den holder seg.

Men, har det først blitt rust er det kanskje vanskelig å bli kvitt.

 

Selv må jeg vel finne sengen, så jeg ikke føler meg så alt for rusten selv i morgen tidlig. Klokken halv seks kommer alarmen til å ringe, så jeg må vel finne sengen om litt. Treningen starter klokken 06.00. Det er tidlig, men så verdt det.

 

Sov godt.

 

-Randi Annette-

 

4 kommentarer

Siste innlegg